WWE ve TNA Rpg

Yeni Oyun Sitemize Hoş Geldiniz... Burda Daha Çok Eğleneceksiniz ve Bir Amacınız Olacak. Hemen Kaydolun, Karakterinizi Seçin, Bir Brandle Kontrat İmzalayın ve Oyuna Başlayın.
 
AnasayfaTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Duyurular [Bakın Buraya]

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki
YazarMesaj
Rated R Superstar Edge

avatar

Mesaj Sayısı : 519
Kayıt tarihi : 01/02/10
Yaş : 20
Nerden : Kocaeli/Kartepe

Karakter Sayfası
Eğitim Alınan: 619,Swanton Bomb
Owerall: 66
Kemer: United States Champion,

MesajKonu: Geri: Duyurular [Bakın Buraya]   C.tesi Şub. 06, 2010 6:45 pm

yaa en iyisi fotograf makinesi varsa mac sonucunun fotosunu cek xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Chris Jericho

avatar

Mesaj Sayısı : 92
Kayıt tarihi : 04/02/10

Karakter Sayfası
Eğitim Alınan:
Owerall: 65
Kemer:

MesajKonu: Geri: Duyurular [Bakın Buraya]   C.tesi Şub. 06, 2010 6:46 pm

sen nd o zaman onları yazdın muradına erdin mi hiç kemerin yoktu şimdi 3 kemerin oldu bize böyle konuşuyon ama şunları yazarken bi yandan göbek atıyon 3 kemerim oldu di ye doğru değil mi????????????
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 312
Kayıt tarihi : 01/02/10

Karakter Sayfası
Eğitim Alınan: Tüm Hareketler
Owerall:
Kemer:

MesajKonu: Geri: Duyurular [Bakın Buraya]   C.tesi Şub. 06, 2010 6:46 pm

Cumhur Yaw 50 kere Söledim PS KA-RA-RI-YO
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://wwevetna-rpg.rpgwars.org
Rated R Superstar Edge

avatar

Mesaj Sayısı : 519
Kayıt tarihi : 01/02/10
Yaş : 20
Nerden : Kocaeli/Kartepe

Karakter Sayfası
Eğitim Alınan: 619,Swanton Bomb
Owerall: 66
Kemer: United States Champion,

MesajKonu: Geri: Duyurular [Bakın Buraya]   C.tesi Şub. 06, 2010 6:47 pm

Ben İlk Defa Gördüm xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Rey Mysterio

avatar

Mesaj Sayısı : 795
Kayıt tarihi : 01/02/10
Yaş : 22
Nerden : Malatya

Karakter Sayfası
Eğitim Alınan: Twist Of Fait, Spear,Pedigree
Owerall: 66
Kemer:

MesajKonu: Geri: Duyurular [Bakın Buraya]   C.tesi Şub. 06, 2010 6:47 pm

Chris Jericho demiş ki:
sen nd o zaman onları yazdın muradına erdin mi hiç kemerin yoktu şimdi 3 kemerin oldu bize böyle konuşuyon ama şunları yazarken bi yandan göbek atıyon 3 kemerim oldu di ye doğru değil mi????????????
Admin Özür
Gerizakalı Mal Ben Sabahtan Beri Ne Diyorum Kemeri Geri Vereyim Diyorum Admin Yok Diyo Ben Napıyım !!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
LiTa

avatar

Mesaj Sayısı : 394
Kayıt tarihi : 01/02/10
Yaş : 22
Nerden : Ordu

Karakter Sayfası
Eğitim Alınan: StratusFaction, People
Owerall: 66
Kemer: WWE ve TNA Tag Team Champion.

MesajKonu: Geri: Duyurular [Bakın Buraya]   C.tesi Şub. 06, 2010 6:47 pm

Rey İlk Sen Benle Küslük Cıkardın Bende Showa Devam Ettim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Chris Jericho

avatar

Mesaj Sayısı : 92
Kayıt tarihi : 04/02/10

Karakter Sayfası
Eğitim Alınan:
Owerall: 65
Kemer:

MesajKonu: Geri: Duyurular [Bakın Buraya]   C.tesi Şub. 06, 2010 6:48 pm

cumhur ben gelmeden önce ki maç kaç kaç bitti ozan abiler mi yendi yoksa lan
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
John cena

avatar

Mesaj Sayısı : 561
Kayıt tarihi : 01/02/10
Nerden : İstanbul

Karakter Sayfası
Eğitim Alınan: Starship Pain,619,Spear,Last Ride
Owerall: 67
Kemer: İntercontinental Champion

MesajKonu: Geri: Duyurular [Bakın Buraya]   C.tesi Şub. 06, 2010 6:48 pm

Chris Jericho demiş ki:
sen nd o zaman onları yazdın muradına erdin mi hiç kemerin yoktu şimdi 3 kemerin oldu bize böyle konuşuyon ama şunları yazarken bi yandan göbek atıyon 3 kemerim oldu di ye doğru değil mi????????????
lan sana bişi derdim ama ortam müsa(it) deil
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?ref=profile&
Chris Jericho

avatar

Mesaj Sayısı : 92
Kayıt tarihi : 04/02/10

Karakter Sayfası
Eğitim Alınan:
Owerall: 65
Kemer:

MesajKonu: Geri: Duyurular [Bakın Buraya]   C.tesi Şub. 06, 2010 6:49 pm

bence ortam çok müsa(it) ki yine laf söyleyebiliyosun
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
John cena

avatar

Mesaj Sayısı : 561
Kayıt tarihi : 01/02/10
Nerden : İstanbul

Karakter Sayfası
Eğitim Alınan: Starship Pain,619,Spear,Last Ride
Owerall: 67
Kemer: İntercontinental Champion

MesajKonu: Geri: Duyurular [Bakın Buraya]   C.tesi Şub. 06, 2010 6:50 pm

Chris Jericho demiş ki:
bence ortam çok müsa(it) ki yine laf söyleyebiliyosun
özenti olmayalom Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?ref=profile&
Rey Mysterio

avatar

Mesaj Sayısı : 795
Kayıt tarihi : 01/02/10
Yaş : 22
Nerden : Malatya

Karakter Sayfası
Eğitim Alınan: Twist Of Fait, Spear,Pedigree
Owerall: 66
Kemer:

MesajKonu: Geri: Duyurular [Bakın Buraya]   C.tesi Şub. 06, 2010 6:50 pm

Admin Yeter Artık Sen Açıkla Şu Gerizekalı Jerichoya Yoksa Kavga Çıkacak Ya
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Rated R Superstar Edge

avatar

Mesaj Sayısı : 519
Kayıt tarihi : 01/02/10
Yaş : 20
Nerden : Kocaeli/Kartepe

Karakter Sayfası
Eğitim Alınan: 619,Swanton Bomb
Owerall: 66
Kemer: United States Champion,

MesajKonu: Geri: Duyurular [Bakın Buraya]   C.tesi Şub. 06, 2010 6:50 pm

Lan Durun KAvga Edin Ama No Kfr Yakısmıyo Kimseye
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Chris Jericho

avatar

Mesaj Sayısı : 92
Kayıt tarihi : 04/02/10

Karakter Sayfası
Eğitim Alınan:
Owerall: 65
Kemer:

MesajKonu: Geri: Duyurular [Bakın Buraya]   C.tesi Şub. 06, 2010 6:51 pm

ortanın müsa(it)liğini mi beğenemedin yoksa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Rated R Superstar Edge

avatar

Mesaj Sayısı : 519
Kayıt tarihi : 01/02/10
Yaş : 20
Nerden : Kocaeli/Kartepe

Karakter Sayfası
Eğitim Alınan: 619,Swanton Bomb
Owerall: 66
Kemer: United States Champion,

MesajKonu: Geri: Duyurular [Bakın Buraya]   C.tesi Şub. 06, 2010 6:52 pm

Lan Jericho Dur Cena Ve Rey Sende KfR etceksniz gidn özelden konusun yada kavgayı ringde yapın
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Rey Mysterio

avatar

Mesaj Sayısı : 795
Kayıt tarihi : 01/02/10
Yaş : 22
Nerden : Malatya

Karakter Sayfası
Eğitim Alınan: Twist Of Fait, Spear,Pedigree
Owerall: 66
Kemer:

MesajKonu: Geri: Duyurular [Bakın Buraya]   C.tesi Şub. 06, 2010 6:53 pm

Rated R Superstar Edge demiş ki:
Lan Jericho Dur Cena Ve Rey Sende KfR etceksniz gidn özelden konusun yada kavgayı ringde yapın
Jerichoya Söyle Kendisi Başlattı xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Triple H

avatar

Mesaj Sayısı : 175
Kayıt tarihi : 01/02/10
Yaş : 23

Karakter Sayfası
Eğitim Alınan: electric chair drop
Owerall: 65
Kemer:

MesajKonu: :   C.tesi Şub. 06, 2010 6:53 pm

arklar konu kabarmaya başladı küfürlere gidiyo yavaş yavaş.ltfn konuyu kapatın kemerleride yenilirseniz kaybedersiniz ztn.şimdi böle boşu boşuna günah kazanmanın ne gereği var..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://wwe-raw-simuletv.tr.gg
Chris Jericho

avatar

Mesaj Sayısı : 92
Kayıt tarihi : 04/02/10

Karakter Sayfası
Eğitim Alınan:
Owerall: 65
Kemer:

MesajKonu: Geri: Duyurular [Bakın Buraya]   C.tesi Şub. 06, 2010 6:54 pm

sen kemerini kaybet sonra isyan et çıkart bu olay ı bende karışmıyim yoooookk knk mın hakkını kimselere yedirmem (cumhur)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
John cena

avatar

Mesaj Sayısı : 561
Kayıt tarihi : 01/02/10
Nerden : İstanbul

Karakter Sayfası
Eğitim Alınan: Starship Pain,619,Spear,Last Ride
Owerall: 67
Kemer: İntercontinental Champion

MesajKonu: Geri: Duyurular [Bakın Buraya]   C.tesi Şub. 06, 2010 6:54 pm

Chris Jericho demiş ki:
ortanın müsa(it)liğini mi beğenemedin yoksa
abicim senın gıbı ozenti bi çocuk gormedim yagcısından sabahtan beri yagcılık yapıosun admine + benden bi laf ogrendin şimdi 20 yıl kullanırsın ama bnden sana tavsiye koç kndini bi bi boq sanıosun gerçektende boqsun admin gerekırse ban yerm ama şu salagı bırınız sustursun
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?ref=profile&
Rated R Superstar Edge

avatar

Mesaj Sayısı : 519
Kayıt tarihi : 01/02/10
Yaş : 20
Nerden : Kocaeli/Kartepe

Karakter Sayfası
Eğitim Alınan: 619,Swanton Bomb
Owerall: 66
Kemer: United States Champion,

MesajKonu: Geri: Duyurular [Bakın Buraya]   C.tesi Şub. 06, 2010 6:54 pm

Yaaa Olm Yakısmıyo Kimseye Bide Jerichoya Laf Atma Cena İlk Müsa(it) deyince laf attı jericho onun tarıfını tutmuyom
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Rey Mysterio

avatar

Mesaj Sayısı : 795
Kayıt tarihi : 01/02/10
Yaş : 22
Nerden : Malatya

Karakter Sayfası
Eğitim Alınan: Twist Of Fait, Spear,Pedigree
Owerall: 66
Kemer:

MesajKonu: Geri: Duyurular [Bakın Buraya]   C.tesi Şub. 06, 2010 6:54 pm

Admin Pls Konu Kilit
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Rated R Superstar Edge

avatar

Mesaj Sayısı : 519
Kayıt tarihi : 01/02/10
Yaş : 20
Nerden : Kocaeli/Kartepe

Karakter Sayfası
Eğitim Alınan: 619,Swanton Bomb
Owerall: 66
Kemer: United States Champion,

MesajKonu: Geri: Duyurular [Bakın Buraya]   C.tesi Şub. 06, 2010 6:54 pm

Aynen
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Triple H

avatar

Mesaj Sayısı : 175
Kayıt tarihi : 01/02/10
Yaş : 23

Karakter Sayfası
Eğitim Alınan: electric chair drop
Owerall: 65
Kemer:

MesajKonu: :   C.tesi Şub. 06, 2010 6:55 pm

aynn konu kilit yoksa ortalık fena karışacak..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://wwe-raw-simuletv.tr.gg
John cena

avatar

Mesaj Sayısı : 561
Kayıt tarihi : 01/02/10
Nerden : İstanbul

Karakter Sayfası
Eğitim Alınan: Starship Pain,619,Spear,Last Ride
Owerall: 67
Kemer: İntercontinental Champion

MesajKonu: Geri: Duyurular [Bakın Buraya]   C.tesi Şub. 06, 2010 6:56 pm

Rated R Superstar Edge demiş ki:
Yaaa Olm Yakısmıyo Kimseye Bide Jerichoya Laf Atma Cena İlk Müsa(it) deyince laf attı jericho onun tarıfını tutmuyom
tmm knqa susuyom Very Happy xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?ref=profile&
Rated R Superstar Edge

avatar

Mesaj Sayısı : 519
Kayıt tarihi : 01/02/10
Yaş : 20
Nerden : Kocaeli/Kartepe

Karakter Sayfası
Eğitim Alınan: 619,Swanton Bomb
Owerall: 66
Kemer: United States Champion,

MesajKonu: Geri: Duyurular [Bakın Buraya]   C.tesi Şub. 06, 2010 6:56 pm

Herkez Sussun Lannn xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Chris Jericho

avatar

Mesaj Sayısı : 92
Kayıt tarihi : 04/02/10

Karakter Sayfası
Eğitim Alınan:
Owerall: 65
Kemer:

MesajKonu: Geri: Duyurular [Bakın Buraya]   C.tesi Şub. 06, 2010 6:56 pm

bu salağı susturun diyosunda 2 dk lik işi 2 saat yapıosun madem salağın susmasını istiyosun sus o zmn
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Duyurular [Bakın Buraya]   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Duyurular [Bakın Buraya]
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
3 sayfadaki 4 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki
 Similar topics
-
» South Park ne zaman bitiyor ? Kesin bakın..

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
WWE ve TNA Rpg :: Oyun İlk Aşamalar :: Oyuna Başlamadan Oku-
Buraya geçin: